wtorek, 21 października 2014

Totalne zaćmienie

Jesień mnie dopadła. Jakkolwiek by tego nie odczytywać...


--------------------


Rozpoczęłam dwa nowe projekty.

Pierwszy - ściśle tajny przez poufny :), więc nie mogę się nim póki co pochwalić. Poszłam za ciosem i umówiłam się na kolejną wymiankę - termin odległy bo przedświąteczny, dlatego powolutku, codziennie po kawałeczku coś tam sobie dziubię. Jak przyjdzie czas - odsłonię karty :)

Drugi projekt to coś, co od dawna chodziło mi po głowie. Nic nadzwyczajnego - heksagony, ale jeszcze nigdy ich nie zszywałam ani ręcznie, ani tym bardziej maszynowo. Kompletnie nie wiem co z tego powstanie, ale kolory bardzo mi się podobają :)))


I na koniec coś, o czym kompletnie zapomniałam i źle mi z tym, przyznaję się - bardzo nieładnie z mojej strony, biję się w piersi i już naprawiam wpadkę.

Do zabawy w Around the World Blog Hop zostałam zaproszona przez Gosię i powinnam przekazać pałeczkę dalej. I przekazałam, tylko o tym nie napisałam! Jakaś gęsta mgła owiała moje myśli, szare komórki, czy co tam jeszcze między uszami posiadam... i najzwyczajniej w świecie dałam plamę!
Dlatego tu i teraz  zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia inspirującego bloga Agnieszki!! Kto zna - ten wie, czego można się po Niej spodziewać, a kto jeszcze nie miał okazji trafić do tego magicznego świata - będzie miał niepowtarzalną okazję!! Zwiedzajcie, czytajcie, uczcie się, inspirujcie, buszujcie i podziwiajcie! :)
K.

PS
Agnieszko - dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie! I że zechciałaś podzielić się swoją wiedzą tajemną :)))